Komunikacja naprawcza w konflikcie

aneta gibek wisniewska komunikacja naprawcza Szkolenie „Komunikacja naprawcza w konflikcie” SKORZYSTAJ Z SZKOLENIA Skierowane jest do zespołów pozostających w konflikcie, którym trudno wrócić do rozmowy, aby poszukać ugodowego wyjścia z sytuacji lub do zespołów chwilę po zażegnaniu konfliktu, u których poziom emocji wciąż jest wysoki, a wrażliwość na konstruktywne argumenty – mała.
rsz_1aneta-gibek-wisniewska-hero (1)
rsz_1aneta-gibek-wisniewska-hero (1)

Nazywam się Aneta Gibek-Wiśniewska i jestem specjalistką od prognozowania, rozwiązywania i zapobiegania konfliktom w biznesie

Od 20 lat wspieram firmy w wychodzeniu z kryzysowych sytuacji, początkowo jako sędzia, a obecnie – adwokat i mediator. Na co dzień pracuję zarówno z kadrą kierowniczą, jak i zespołami pracowników w dużych i małych przedsiębiorstwach oraz instytucjach publicznych. Prowadzę szkolenia z zakresu sprawnej komunikacji, mobbingu, a także kurs certyfikujący na mediatora. Przekazuję wiedzę potrzebną do tworzenia zgranych zespołów, nawiązywania trwałych relacji z partnerami biznesowymi oraz nieustannego rozwijania firmy.  

Dlaczego warto wybrać szkolenie komunikacji naprawczej w konflikcie?

Szkolenie z komunikacji naprawczej w konflikcie pozwoli Twojemu zespołowi poznać proste narzędzia ułatwiające prowadzenie rozmowy, mimo towarzyszących jej emocji oraz zamknięcie historii, która wywołała nieporozumienie.

Dzięki szkoleniu:

Zdobędziesz

wiedzę, jak pożegnać historię sporu bez wzbudzania niepotrzebnych emocji oraz dowiesz się, jak przekazać informacje w czasie lub po konflikcie.

Ustalisz

co przynosi ze sobą konflikt i dlaczego się pojawił oraz opanujesz narzędzia usprawniające komunikację po konflikcie.

Zdefiniujesz

niezaspokojone wcześniej potrzeby oraz potrzeby w konflikcie i nauczą się o nich mówić oraz nauczysz się rozpoznawać emocje oraz zarządzać nimi.

Odkryjesz

nową motywację do budowania zdrowych relacji międzyludzkich.

Poznasz

czynniki, które wpływają negatywnie, a które pozytywnie na wyjście z konfliktu oraz poznasz ego w konfrontacji pomocne do właściwego przedstawiania faktów i stanowisk.

Otworzysz

się na nowe perspektywy współpracy w ramach swojej firmy oraz opracujesz plan naprawczy w zgodzie ze sobą i resztą zespołu.

Co warto wiedzieć o szkoleniu z komunikacji naprawczej w konflikcie?

Jak wygląda szkolenie komunikacji naprawczej

#1 Jak wygląda szkolenie?

Szkolenie ma formę warsztatów, gdzie obok części teoretycznej (wykładowej) jest część praktyczna, pozwalająca zespołowi spojrzeć na temat z perspektywy własnych doświadczeń i w oparciu o tą wiedzę wypracować indywidualny plan działania na przyszłość.

Na koniec uczestnicy otrzymują zaświadczenie o odbyciu szkolenia.

gdzie odbywa się szkolenie komunikacji naprawczej

#2 Gdzie odbywa się szkolenie?

Szkolenie może odbyć się w formie stacjonarnej lub w formie online w zależności od potrzeb
i możliwości firmy.

ile trwa i ile kosztuje szkolenie komunikacji naprawczej

#3 Ile trwa i ile kosztuje szkolenie?

  • Szkolenie trwa :
    5 godzin – szkolenie podstawowe
    10 godzin – szkolenie premium

  • Cena za osobę:
    570 zł plus VAT – szkolenie podstawowe
    1070 zł plus VAT – szkolenie premium

  • Cena od grupy: ustalana indywidualnie.

  • Cena szkolenia online: ustalana indywidualnie.

Co dodatkowo możesz oczekiwać?

Po wcześniejszym uzgodnieniu, szkolenie może być poprzedzone indywidualną diagnozą potrzeb pracowników, a po zakończeniu konsultacjami indywidulanymi lub grupowymi dla wzmocnienia efektów wdrażanych narzędzi.

Skontaktuj się, jeśli chcesz poznać
najlepsze rozwiązanie

Jesteś zainteresowany szkoleniem? Chcesz zadać dodatkowe pytania? Skontaktuj się ze mną poprzez poniższy formularz lub zadzwoń! Udzielę odpowiedzi na nurtujące Cię pytania oraz zaproponuję dogodny termin szkolenia. Zapraszam!

Adres Siedziby

ul. Kępska 7, 45-129 Opole
Kliknij tutaj, aby dojechać

Kontakt

Telefon: +48 721 782 222
Mail: kontakt@anetagibekwisniewska.pl

Godziny pracy

Poniedziałek - Piątek: 08:00 - 16:00
Sobota & Niedziela: tylko kontakt mailowy