ORGANIZACJA
ORGANIZACJA
Zdolność organizowania własnej przestrzeni jest bardzo cenną umiejętnością, która pomaga radzić sobie z codziennością. Zarządzanie czasem odnosi się do umiejętnego organizowania czasu w ogóle, w każdej przestrzeni życia tak, aby osiągać zamierzone cele. Posiadanie tej zdolności nie tylko ułatwia życie i pracę, ale także eliminuje w znacznym stopniu stres i jest przyczynkiem do sukcesu. Zarządzanie sobą w czasie i przestrzeni pozwala na dopełnienie życia wartościami której najbardziej cenimy.
Zakres zajęć:
- Plan pracy
- Wiedza
- Ćwiczenia definicja
- Ćwiczenia diagnoza
- Ćwiczenia cel
- Ćwiczenia narzędzia
- Podsumowanie wiedzy
- Technika mentalna
Korzyści ze spotkania:
- Poznasz proces organizacji swojego czasu i przestrzeni ułatwiające doskonałe planowanie zadań
- Uzyskasz dużo czasu wolnego dla siebie
- Zaznajomisz się z metodami zarządzania czasem i schematem Eisenhowera
- Dowiesz się w jaki sposób postrzegają rzeczywistość osoby wykazujące perfekcjonizm
- Uświadomisz sobie także, jak ważna w planowaniu jest perspektywa czasowa
- Poznasz pojęcie prokrastynacji w ujęciu własnego planowania
- Nauczysz się efektywnie organizować swój czas
- Poznasz wagę informacji zwrotnej w planowaniu działań.